Dobry den,
ospravedlnujem sa, no Vas prispevok som si nevsimol.
V prvom rade by som chcel napisat, ze posledna aktualizacia aplikacie pre Android bola 6.6.2018, neviem odkial cerpate informaciu o 3/4 roku
Pravda je, ze email sme spolu naposledy vymenili vo Februari tohto roka. Mal ste niekolko postrehov, jeden z nich (tuknutie na pole polohy predvyplni aktualnu polohu v zazname jazdy sme aj zapracovali).
Dalsie postrehy suviseli najma s pouzivanim starsieho typu mobilneho telefonu s Andoridom 5.1.
Chcem sa spytat, ci aj nadalej pouzivate toto zariadenie, alebo ste presiel na novsi model s novsim Androidom.
Co sa tyka problemov so synchronizaciou, na Vasom ucte neevidujem ziaden problem, v synchronizacnych logoch su vsetky zaznamy OK. Nemate v nich ani jeden zaznam, ktory by v sebe obsahoval chybu. Preto ak mate problem so synchronizaciou, poprosim Vas o blizsie popisanie problemu.
Mam rovnako problem odsimulovat spravanie, kedy aplikacia kombinuje zaznamy medzi dvoma vozidlami. Idealne, keby mi k tomu mozete dat viac info, aj s konkretnymi tankovaniami, aby som sa na to vedel lepsie pozriet.
No a nakoniec co sa PREMIUM uctu tyka, jeho aktivacia nie je casovo obmedzena.
Co sa vyvoja tyka, urcite sme sa na to nevykaslali. Aplikacia pre ios ma svoje problemi, ale usilovne pracujeme na jej vydani do App store. Aplikacia pre Android sa vyvija neustale, v najblizsich dnoch bude do Google play aktualizacia s drobnymi opravami bugov.
Co sa vyvoja ako takeho tyka, aktualne pracujeme na zapracovani TOP uzivatelov, zbieranie bodov za tankovanie, idealne ak k tomu pribudne aj system odmenovania, ale v tomto stadiu este nemozem odmeny slubit
Rovnako pracujeme na archivacii vozidiel, ktore si uz uzivatel nevedie napr. z dovodu predaja a pod. Statistiky prevadzky automobilu chceme rozdelit na zimnu a letnu prevadzku, a trocha sprehladnit aktivity vozidla napr. uvedenim prejdenej vzdialenosti medzi dvoma tankovaniami. A plus dalsie veci, na ktore som pravdepodobne zabudol
Ospravedlnujem sa za Vasu negativnu skusenost, kludne mi napiste na
support@spotreba.sk a detailne popiste s akymi problemami bojujete. Idealne ak mi uvediete konkretne tankovania, ktore nie su korektne, pripadne blizsie popisat problem so synchornizaciou
Dakujem